האלימות לא שוככת: מכוניות נשרפו בסמוך לגני ילדים ברמלה

יונתן שורק No Comments on האלימות לא שוככת: מכוניות נשרפו בסמוך לגני ילדים ברמלה

בסמיכות לשלושה גני ילדים ברמלה נשרפו שלושה כלי רכב על ידי פורעים לאומניים. מקרה זה מצטרף לשורת מקרים לאחרונה בהם מקרי הטרור התגברו מאוד בעקבות מבצע "שומר החומות" | חבר מועצת העיר אומר כי זו "חצייה של קו אדום בחסות המשטרה וראש העיר"

שלוש מכוניות שנשרפו בסמוך לגן ילדים ברמלה צילום: המטה לביטחון רמלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני רכבים הוצתו לפני זמן קצר ברחוב אמיל זולה ברמלה בסמיכות לשני גני ילדים יהודיים וגן ערבי אשר פועלים ברחוב. מקרה זה מצטרף לשורת מקרים לאחרונה בהם מקרי הטרור התגברו מאוד בעקבות מבצע "שומר החומות" בעזה. לפי התושבים על אף השקט המדומה אותו ראש העיר מנסה לייצר, בפועל המצב בשטח מחמיר מיום ליום, אין ביטחון בקרב התושבים ואין כוח אבטחה ושיטור מספק.

אידה צוברי, גננת באחד משני הגנים היהודיים שהרכבים הוצתו לידם מסרה בתגובה כי: "ישנו רכב שרוף ליד הפח המרכזי. הרכב שלי נמצא בסמיכות לו וגם הוא ניזוק קשות גם. מרחק הגן מהרכבים השרופים הוא שלושים מטר אולי פחות. מדובר על מרחק קרוב מאוד. הגנים נמצאים ברחוב אמיל זולה. מדובר בשני גני יהודים שלומדים בהם יחד 70 ילדים בגילאי 3 עד 6. אלה גנים של הגרעין התורני. בסמוך ישנו גם גן ערבי".

כזכור, בעיר רמלה הוצתו כלי רכב של יהודים רבים במהלך השבועות האחרונים וכן נפגעו מבני ציבור יהודים רבים מאלימות פורעים ערבים שאף זרקו אבנים. הראל שוהם חבר מועצת העיר רמלה אמר כי: "כאשר לא מטפלים בבעיות, כשמתעלמים ומוכרים סיפורים על שקט ושלווה מדומים , כשמבטיחים תגבור אבטחה ולא מקיימים – זה מה שקורה. שריפת מכוניות בסמוך לשלושה גני ילדים פעילים היא עוד חצייה של קו אדום בחסות המשטרה וראש העיר.

תגובת העירייה "כאמור בשעות הצהריים התקבלה קריאה לכוחות ההצלה על רכב בוער בשכונת עמישב. עם הגעת הכוחות בליווי השיטור העירוני, נמצא כי רכב אחד עולה באש ורכב הסמוך לו (השייך לגננת באשכול הגנים הסמוך) ניזוק גם כן. מבדיקה עם מפקד תחנת רמלה סנ״צ אופיר בינדר, בשלב זה סבורים גורמי החקירה כי מדובר בכשל טכני ולא הצתה וזאת ע"פ מאפייני הדליקה ברכב. עם זאת יודגש כי סביב אשכול הגנים והשכונה בכלל מתקיים סיור קבוע של קב"ט מוסדות חינוך וכן שיטור עירוני".



0 תגובות